Novi brend koji donosi revoluciju u paleti boja za kosu predstavljen u Beogradu

Boje su preplavile popularni beogradski kvart Savamala, zahvaljujući COLORISTA fenomenu – novom L’Oréal Paris brendu koji pomera granice u izboru boja za kosu. Neočekivane i nesvakidašnje nijanse, od nežne roze, preko mistične plave, do očaravajuće ljubičaste, bile su u centru pažnje na ovom jedinstvenom događaju, održanom u klubu Tranzit za predstavnike medija i goste iz čitavog regiona.

COLORISTA je nova generacija palete boja za kosu, “rođena” na društvenim mrežama, inspirisana i kreirana u saradnji sa najuticajnijim predstavnicima savremenog digitalnog sveta, i konačno dostupna i u našem regionu. COLORISTA nas uvodi u novu era bojenja kose. Inovativni spektar boja, naspram tradicionalnog pristupa posvetljivanja, potamnjivanja ili nijasniranja kose u centar pažnje stavlja Millenials generaciju, igru i kreaciju.

Ovo je prvi L’Oréal Paris brend koji je nastao osluškivanjem društvenih mreža i platformi. Ljubitelji lepote i mode i najuticajnije figure digitalnog sveta nisu samo inspirisali COLORISTA priču, već su zajedno sa L’Oréal Paris timom stvorili novi brend. Dvadeset pet odabranih ljudi kreiralo je dvadeset pet moćnih nijansi, koje su stigle direktno sa Pinterest-a i dobile imena po stvarnim hashtag-ovima koje koriste devojke na mrežama. COLORISTA danas osvaja čitav svet i inspiriše nove trendove. Millenials generacija ne prestaje da eksperimentiše – na njihovim kosama boje su iz klasičnih prešle na potpuno neočekivane.

Velika žurka kojom je obeleženo lansiranje COLORISTA brenda privukla je brojne zvanice iz medija i javnog života koje su uživale u raznobojnoj atmosferi i različitim sadržajima koji su za temu imali upravo proslavljanje boja. Posetioci su bili u prilici da isprobaju nove spektakularne nijanse, slikaju se uz COLORISTA teme, uživaju u sjajnoj muzici i raznobojnim koktelima inspirisanim COLORISTA look-ovima (#mermaid, #unicorn, #rainbow)… Posebne gošće događaja bile su najuticajnije blogerke regiona – gošće iz Zagreba, Sofije, Sarajeva, Beograda… Kroz ovaj jedinstveni koncept, L’Oréal Paris je još jednom predstavio najnovije svetske trendove, ovog puta oslonjene na kreativnu estetiku društvenih mreža.

Foto: promo

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.