Hej! poklanja!

Osvojte tri Nescafe paketa i uživajte sa prijateljima u prepoznatljivom ukusu i mirisu!

Pravi prijatelji ne čekaju seen da se vide, lajkuju se i četuju uživo, ne šeruju fotografije nego dele uspomene – zaključeno je u kampanji NESCAFÉ 3u1 pod nazivom #PraviPrijatelji.

“Friendship module” istraživanje kompanije Nestlé, koje je sprovedeno među mladima uzrasta od 15 do 25 godina u Srbiji, pokazalo je da mladi ne komuniciraju samo putem digitalnih kanala, već provode približno isti udeo slobodnog vremena, oko 25 odsto, u online komunikaciji sa prijateljima i druženju uživo – bilo da je reč o ispijanju kafe ili odlasku na užinu sa društvom. Takođe, 92 odsto njih bi između uživanja u kafi sa prijateljima i Facebook-a bez razmišljanja odabralo kafu.

Prve šoljice kafe počinjemo da ispijamo sa 16 godina, a instant kafe su omiljene među mladima, koji se pre svega opredeljuju za NESCAFÉ, koja je na neki način i važan faktor socijalizacije. NESCAFÉ 3u1 sastoji se od instant kafe, mlečnog proteina i šećera. Idealan je za mlade ljude koji ne vole ukus kafe već miks dobro poznatog ukusa NESCAFÉ Classic instant kafe obogaćenog šećerom i mlečnim ukusom. Priprema se veoma jednostavno i predstavlja savršenu kafu za svaku priliku i trenutak.

A kako druženje uz kaficu sa prijateljima ne treba da trpi zbog svakodnevnih obaveza, NESCAFÉ je za tri čitaoca portala HEJ! pripremio poklone, od kojih svaki sadrži pakete Nescafé 3u1 Strong, Nescafé 2u1 i Nescafé Classic, kao i poseban #PraviPrijatelji rokovnik – gde možete ubeležiti kada se sledeći put viđate sa prijateljima na kafi.

Ukoliko želite da osvojite tri Nescafe paketa, ostavite komentar na našoj Fejsbuk stranici

Foto: Promo

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.