Hrana za super imunitet

U vreme gripa i prehlada valja ojačati organizam kako bismo boleštinama mogli pokazati zube! Evo nekoliko dobrih predloga…

Zeleni čaj

Zeleni čaj je, zahvaljujući antioksidansima, izvrsno sredstvo za jačanje imuniteta. Ali ne mora to biti baš zeleni čaj, može i crni, indijski, beli… Pij svaki dan neki drugi!

Med

Slatka namirnica koju svi obožavaju povećava prirodnu otpornost organizma i time nas štiti od bolesti. Super je u čaju, ako ga namažeš na pecivo s maslacem, u kolačima…

Jogurt

Dnevna doza probiotika, tzv. prijateljskih bakterija, smanjiće rizik od prehlada, ali i njihovo trajanje. Kalcijum u mlečnim proizvodima odličan je saveznik u dijeti, a pomaže i očuvanju kostiju – što znači manje lomova na skijama!

Narandže

Dovoljan unos voća i povrća koje obiluje vitaminom C najjednostavniji je način za poboljšanje imuniteta. Dakle, limuni, narandže, nar i jabuke moraju postati obavezni na tvom meniju.

Foto: Guliver Thinkstock

1 Comment

  1. Sve sto nije preradjeno i sto nije hemijski tretirano je zapravo hrana. Ono sto je suprotno je djubre, tako da je termin super hrane totalno nepotreban. 🙂

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.