Hrana za svaki sport

Dok si na raspustu, imaš više vremena i za sportske aktivnosti. Ali pripazi da svom telu obezbediš dovoljno energije za sve fizičke napore…

Odbojkašice vole banane

Ako leti voliš da igraš odbojku na pesku, najbolje je da jedeš obroke na bazi povrća, svež sir, sladoled i malo hleba ili krekera. Izbegavaj sosove i pikantnu hranu jer će ti od njih biti prevruće!

Sa sobom nosi: običnu vodu i banane koje sadrže puno magnezijuma i kalijuma.

Planinarke vole čokoladu

Voliš li da planinariš, moraš da jedeš ugljene hidrate kako bi svom telu obezbedila dugotrajnu energiju za naporno hodanje. Za doručak ti trebaju žitne pahuljice s raznim voćem ili hleb s marmeladom. Izbegavaj tešku hranu.
Sa sobom nosi: energetsku pločicu s medom ili čokoladu. One daju “brzu” energiju koju telo troši odmah!

Biciklistkinje vole ledeni čaj

Ako dan provodiš na biciklu, moraš obilno da doručkuješ: hleb, mlečni namaz, musli, jogurt…, a ručak neka bude laganiji (salata ili piletina). Ako veći deo dana provodiš van kuće, kao međuobrok priušti sebi i sladoled.

Sa sobom nosi: ledeni čaj koji će te osvežiti, nadoknaditi tečnost i dati ti energiju!

Foto: Guliver Thinkstock

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.