Evo kako da uživate u prazničnoj hrani, a da ne preterate

Tokom praznika ima mnogo prilika da se uživa u nekom posebnom specijalitetu ili obilju slatkiša, ali je dobro znati ceniti taj deo praznika, što ne znači da se treba prejedati. Da biste u tome uspeli ove godine, evo nekoliko praktičnih saveta:

• planirajte unapred – koje specijalitete ne želite da propustite? Bez kojih možete da živite? Kako ćete izbeći iskušenja?

• Nemojte ,,čuvati apetit’’ – započnite dan dobrim doručkom ili pojedite zdravu užinu pre nego što izađete iz kuće. Izgladnjivanje će vas samo podstaći da pojedete više pošto ćete stići gladni.

• Koristite manji tanjir/činiju/šolju – to će vas podstaći da izaberete manje hrane svaki put kad se poslužite.

• Probajte u zalogajima – ako želite da jedete raznovrsnu hranu, jedite pomalo od svega umesto celih porcija.

• Obratite pažnju na piće – zašećereni napici mogu da dodaju mnogo ekstra kalorija.

• Jedite polako – uživajte u hrani koju jedete.

• Sedite za sto – gledanje utakmice ili parade će vam odvratiti pažnju od uživanja u hrani i možda nećete biti svesni koliko jedete.

• Proverite – pre nego što se drugi put poslužite, proverite da li ste još uvek gladni. Ne morate da jedete ako ste siti, sačuvajte hranu da biste u njoj kasnije uživali.

Foto: Pixabay

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.