Pretvori stepenice u svoju mini teretanu

Ne voliš da ideš u teretanu? Nikakav problem!

Samo članstvo može biti izuzetno skupo, a posebno i sva oprema koja ti je neophodna kako bi izvukla maksimum iz svog tela.

Srećom, postoji mnogo jednostavniji način da ostaneš u formi – stepenice.

One predstavljaju besplatan i široko dostupan način vežbanja. A ukoliko ne živiš u zgradi, prošetaj do onih koje su ti najbliže i započni sa treningom!

1. Zagrej se

Pre nego što počneš sa vežbanjem, vrlo je važno da se dobro zagreješ, tako da se naizmenično kreći uz i niz stepenice, oko 4 minuta.

2. Trči devojko, trči

Počni od dna stepenica, pa se brzo zatrči ka njihovom vrhu, ali pazi na to da ti leđa budu ispravljena. Laganim korakom se vrati nazad i ponavljaj proces više puta.

3. Ne zaboravi da treniraš mišiće

Postavi ruke u širini ramena na stepenik (što je on viši, to je vežba lakša), a noge na pod, tako da se nađeš u plank poziciji. Zadrži se u toj pozi koliko god možeš. Takođe, mogla bi da radiš i sklekove, s obzirom da oni aktiviraju celo telo.

Foto: Guliver Thinkstock

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.