Saveti za brz i zdrav doručak koji će te držati sitom do ručka

Doručak je najbolja stvar koju možeš da uradiš a sebe ujutro, čak i kada si umorni i nenaspavana. Rano obedovanje pokreće metabolizam, obnavlja energiju i stvara put ka dobrom danu. Portal The Muse donosi nekoliko ideja za zdrave i brze doručke.

Jogurt
Lagan je i možeš ga poneti sa sobom, a toliko je različitih ukusa tako da nikada ne može da ti dosadi. Trudi se da piješ onaj koji ima više proteina, poput grčkog jogurta. Izbegavaj one sa više masnoća i ugljenih hidrata.

Zobena kaša
Vrlo lako možeš da je napraviš, a u nju možeš da dodaš sastojke bogate proteinima koji će doprineti tvom zdravlju. Jedan od ukusnih predloga je da dodaš vaniliu s niskim procentom ugljenih hidrata.

Belanca
Ovaj ukusni i zdravi deo jaja će se skuvati za pet minuta, a pun je proteina. Uvek ga možeš pomešati s povrćem i to je odličan način da imaš balansiran početak dana.

Dodatni saveti

Ukoliko imaš pauzu od tri sata između doručka i ručka, izbegavaj doručak s teškim ugljenim hidratima i nastoji da se napuniš belančevinama. U suprotnom, brzo ćeš probaviti ugljene hidrate i gladovaćeš do ručka. Proteini će te držati sitom mnogo duže.

Izbegavaj šećer jer dodatni šećer nije toj prijatelj. Ovo se posebno odnosi na voće.

Dodaj vodu obavezno ako si već počela da piješ kafu. Počinjanje dana sa šoljom kafe neće ti pomoći da ostaneš hidrirana tokom dana, posebno ako ne piješ vodu. Kafa je diuretik i dehidriraćeš ukoliko ne piješ vodu. Zlatno pravilo je da se pije dvostruko više vode uz kafu.

Foto: Guliver Thinkstock

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.