SOS: Imam debele listove

Imam problem sa debljinom listova, a ne znam kako da ih smanjim, odnosno da smršam. Takođe, ne znam šta treba da izbacim u ishrani, jer ja jednostavno ne mogu da ne jedem slatkiše i obožavam da pijem gazirane sokove.

SAVET: Ne možeš ciljano izgubiti kilažu tj obim samo u listovima. Mršavljenje je proces koji se odražava na celo telo i ne možeš baš da biraš gde tačno želiš da smršaš i koliko. Ipak, vežbe ti mogu pomoći kada je reč o oblikovanju, ali za to je naravno potrebno da ih radiš duži vremenski period i svakodnevno. Probaj na internetu da pronađeš vežbe za oblikovanje listova, upravo to ukucaj u google pretraživač. Što se ishrane tiče, slatkiši i gazirani sokovi su nešto što te svakako koči. Iako svima nama prijaju, slatkiši i sokovi nas često sabotiraju jer imaju puno kalorija. Tako da bi trebalo svakako da probaš da smanjiš njihov unos i da ograničiš npr na jednu čokoladicu i npr. jednu do dve čaše soka na dan. Mada kada je reč o sokovima, možda bi mogla da probaš da umesto gaziranih piješ prirodne, sveže ceđene sokove. Možeš ih pripremiti pomoću jednostavnih plastičnih cedila koje možeš naći skoro bilo gde ili pomoću sokovnika ili blendera. To ti je svakako zdravija opcija. Uz smanjen unos tzv junk food-a, mogla bi da probaš da više jedeš voće i povrće i da na tome, uz nešto mesa, žitarica i mlečnih proizvoda baziraš ishranu. Praktično ok je sve da jedeš, samo vrlo umereno i raznovrno.

Imaš li pitanje za rubriku “S.O.S.”? Pošalji ga na našu e-mail adresu hej@color.rs (u subject stavi “za S.O.S.”), a mi ćemo se potruditi da ti odgovorimo na sajtu ili u časopisu! Molimo vas samo da postavljate što preciznija pitanja, kako bismo mogli da vam pomognemo.

Autor: Natalija Isailović
Foto: Guliver Thinkstock

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.