SOS: Kako da održavam željenu kilažu?

Ovih dana me muči jedno pitanje a to je kilaža, zapravo kako održavati kilažu. Nedavno sam iz ishrane izbacila hleb, sokove, ostale vrste testa i slatkiše i dobro mi ide za sad. Trudim se da jedem manje kaloričnu hranu. Jedem dosta voća i povrća, kad mi se jede nešto slatko uvek uzmem neko voće. Nije mi teško, navikla sam se na taj zdraviji način, čak sam na neki način i ponosna ☺. E sad me zanima kako održavati kilažu kad stignem do željenog cilja. Da li bi bilo ok da beli hleb zamenim crnim i da se nekad zasladim crnom čokoladom? Znam da će doći i neko slavlje gde ću morati da jedem ono što izbegavam. Stvarno se plašim da će mi se kilogrami vratiti ako ponekad “varam”. Stalno mi se vrti po glavi pitanje “A šta posle?”. Neću se prejedati ali se opet plašim da će se sve okrenuti protiv mene. Pre dve godine sam se ugojila i početkom 2017. sam smršala (moram da smršam još nekih 5- 6kg) i zato mislim da će se kilogram brže vratiti…

SAVET: Ključ svega je u umerenosti. Ti ne moraš zauvek izbaciti iz ishrane sokove, slatkiše i ostalu hranu. Fora je samo da je ne jedeš često i da ne jedeš puno. Dakle, ponekad možeš popiti sok, pojesti slatkiše ili čips. To je ok, samo ne jedi često ali nemoj ni skroz sebi to da uskraćuješ. Nemoj biti toliko rigorozna. Stoga, mi ti savetujemo da nastaviš kao i do sada, da se hraniš raznovrsno, samo budi umerena – ne jedi ni previše, a ni premalo. Veruj mi na reč da je zaista moguće održavati kilažu na takav način. Iz ličnog iskustva, mogu ti reći da već godinama održavam kilažu iako i dalje pijem sokove i skoro svakodnevno pojedem po jednu čokoladicu.

Imaš li pitanje za rubriku “S.O.S.”? Pošalji ga na našu e-mail adresu hej@color.rs (u subject stavi “za S.O.S.”), a mi ćemo se potruditi da ti odgovorimo na sajtu ili u časopisu! Molimo vas samo da postavljate što preciznija pitanja, kako bismo mogli da vam pomognemo.

Autor: Natalija Isailović
Foto: Guliver Thinkstock

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.