SOS: Kako mogu da ubrzam gubljenje kilograma?

Dragi HEJ, jako bih želela da smršam do leta. Imam 62kg, a visoka sam 168 cm, a idem u 7. razred. Sportom se bavim od prvog razreda (odbojka, kajak i plivanje). Dok sam trenirala kajak raširila sam se u rukama, ali to mi nije toliko strašno koliko neke stvari koje ću nabrojati. Sada treniram samo odbojku, imam četiri treninga od po sat vremena nedeljno i uporna sam da postignem neke rezultate. Svaki dan pešačim po dvadeset minuta do škole i nazad. Na telu nemam celulita i veoma sam zategnuta svuda, ali imam veliki donji stomak. Sa spoljne strane butina su mi se pojavile strije prošlo leto, a preko zime i sa unutrašnje, samo što su ove bile crvene. Mažem ih sa mlekom za telo kao i ostatak tela već nedelju dana ali ne znam da li to išta vredi. Što se tiče hrane, jedem baš malo slatkiša, i jedem voće, povrće i meso. Trudim se da popijem svaki dan po dve litre vode, a nekad i više. Jedini problem mi je što u školi svaki dan pojedem po dve pogačice i popijem jogurt za užinu, zato što samo imamo školsku pekaru, a nisam neka osoba koja voli da priprema pre škole doručak. To je sve što imam da kažem, želim da te pitam da li bih nekako mogla da poboljšam i ubrzam mršavljenje zbog leta. Unapred hvala… izvini na dužini.

SAVET: To je, za tvoju visinu, prilično ok kilaža. Svaka čast što si toliko aktivna i baviš se različitim sportovima! To je samo dokaz da već dovoljno radiš na sebi kako bi bila i zdrava, a i održala odreženu težinu. Ako baš želiš da se “zategneš” do leta, najbolje je da, pored odbojke, radiš još neke vežbe. Čučnjevi i trbušnjaci su npr. dobri za zatezanje stomaka i butina. Samo budi redovna i uporna. Takođe je super što se tako dobro hraniš, i samo nastavi tako jer još uvek rasteš i tako nešto ti je potrebno za pravilan razvoj. Doručak koji praktikuješ je sasvim okej, pogotovo zato što se toliko trošiš (odbojka, šetnje i slično), eventualno nekada, kad te baš ne mrzi, možeš da spakuješ sebi neko voće ili tako nešto kao dodatnu užinu, ili da uveče pripremiš sebi nešto što možeš ujutru da doručkuješ pre škole. Što se strija tiče, one su vrlo uporne i nekad ih je se teško otarasiti. Možeš da neguješ kožu različitim kremama kako se ne bi dalje pojavljivale, ili možeš na netu da se raspitaš za neke savete o prirodnim proizvodima koji bi eventualno doprineli tome da se strije manje vide. U svakom slučaju, nemoj mnogo da se opterećuješ time jer strije mnogi imaju, često se javljaju kada tinejdžeri naglo izrastu, i najčešće smo samo mi ti koji ih primećujemo. 🙂

Imaš li pitanje za rubriku “S.O.S.”? Pošalji ga na našu e-mail adresu hej@color.rs (u subject stavi “za S.O.S.”), a mi ćemo se potruditi da ti odgovorimo na sajtu ili u časopisu! Molimo vas samo da postavljate što preciznija pitanja, kako bismo mogli da vam pomognemo.

Autor: Milica Šimonović
Foto: Guliver Thinkstock

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.