SOS: Postala sam agresivna

PROBLEM: Imam mali problem. U poslednje vreme sam postala mnogo agresivna i iznerviram se za svaku sitnicu. Pokušavam da se smirim svaki put, ali ne uspeva mi… Nadam se da ćeš mi pomoći.
Zabrinuta

SAVET: Čini nam se da si toliko zaokupirana time da si zaboravila da nam napišeš malo detaljnije o tvojoj agresiji kako bismo mogli da te dobro posavetujemo. U svakom slučaju, razlozi za agresivnost mogu biti brojni, a dobar znak je da si toga svesna, kao i tvoja želja da nađeš bolji način da se izboriš sa tim.

Jedan od uobičajenih načina jeste da naučiš neke od metoda relaksacije. Od velike pomoći u smanjivanju agresivnosti i besa jesu metode dubokog disanja i zamišljanje mira. Osnovne korake dubokog disanja treba raditi ponavljanjem reči kao što su: opusti se, polako ili brojanje od 1 do 20. Ovo bi trebalo da praktikuješ svaki put kada postaneš svesna agresivnosti. Cilj je da usvojiš nov način reagovanja kada se nalaziš u napetoj situaciji.

Na kraju, da te podsetimo, postoje situacije u kojima možemo biti zaista ugroženi i tada nas agresivnost čuva. I u tim situacijama je potrebno da znamo kako da se nosimo sa agresivnošću i besom, kao se ne bismo osećali izfrustrirano i/ili bespomoćno.

Imaš li pitanje za rubriku “S.O.S.”? Pošalji ga na našu e-mail adresu hej@color.rs (u subject stavi “za S.O.S.”), a mi ćemo se potruditi da ti odgovorimo na sajtu ili u časopisu! Molimo vas samo da postavljate što preciznija pitanja, kako bismo mogli da vam pomognemo.

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.