Ti si ono što jedeš!

Leto je na pragu a vi još uvek imate nekoliko kilograma viška? Ne brinite, mi smo tu za vas. Pripremili smo program ishrane koji ima za cilj redukciju viška masnih naslaga. Ukoliko se budete pridržavali programa bez kršenja, veoma brzo ćete primetiti promene. Bilo koje kršenje zaustavlja ili znatno usporava proces, pogotovo ukoliko unosite šećere.

Prvi obrok

2 cela jaja + 2 belanca, (ukupno 4 belanca i 2 žumanca), 60g crnog hleba (2 parčeta) ili 50g ovsenih,ražanih, ječmenih pahuljica (ili pirinčanih galeta) pomešati sa 150g ELLA sira prethodno umućenog sa vodom. NE SA MLEKOM. – UGLJENI HIDRATI = 30g

Drugi obrok (naizmenično jedan dan jedete ugljene hidrate u ovom obroku a jedan dan samo meso i salatu BEZ UGLJENIH HIDRATA).

150g mesa (pečeno, kuvano, bareno, dinstano belo meso, junetina, govedina, teletina, ćuretina, oslić, pastrmka, fileti soma ). Izbegavajte tunjevinu.

150g krompira (kuvan, pečen, ne prženi) ili pirinač 150g (skuvanog) ili 60g crnog tj. integralnog hleba. – UGLJENI HIDRATI = 30g

Salata (spanać, rotkvice, paprika, krastavci, kupus, brokoli, zelena salata, šargarepa, paradajz)

500mg vitamin C

Treći obrok

150g mesa (pečeno, kuvano, bareno, dinstano belo meso, junetina, govedina, teletina, ćuretina, pastrmka, fileti soma…). Salata (spanać, rotkvice, paprika, krastavci, kupus, brokoli, zelena salata, šargarepa, paradajz)

Četvrti obrok

150g ELLA sira (ukoliko osetite glad). Možete ga spremiti tako što ćete ga umutiti sa vodom da bude kao sladoled, mozete ga preliti preko neke salate, ili ga zasladiti sa jako malo step soka.

Tečnosti: U toku dana unositi ukupno oko 2l vode (što iz namirnica, što iz čiste vode). Kapućino, nes, domaću kafu piti bez šećera i dodataka.

Kuvano, kao sto su supe, čorbe (bez rezanaca) možete uvek da jedete. Potrudite se da uz svaki obrok jedete što više salate kako bi uneli dovoljno vlakana i time podstakli rad creva.

Što se tiče mesa, ono može biti kuvano ili pečenom nikako prženo, pohovano ili punjeno!

U potpunosti izbacite sve konditorske proizvode, sokove i ostalo što sadrži šećer (fruktozu). Izbacite mlečne prozvode kao što su punomasni sirevi, fetta, jogurti, mleko… Takođe, ne konzumirajtie soseve, majonez, kečap, senf, pavlaku.

Foto: Guliver Thinkstock

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.