Druga sezona “Ubice mog oca” na novom kanalu TOP od 18.12.

Najpopularnije svetske serije, kao što su “Game of Thrones”, “Narcos” ili “House of Cards” premijerno se prikazuju na kablovskim kanalima ili platformama na kojima beleže kontinuirano rastuće rejtinge i probijaju sve poznate granice gledanosti televizijskog programa.

Taj trend stigao je i u naš region. United Media (SK, N1, Grand, Cinemania, Fight Channel, iDJ, Lov i ribolov) pokreće novi TOP kanal, koji će godišnje emitovati 2 do 3 premijerne visokobudžetne domaće serije, kao i originalni zabavni program domaće produkcije (dnevni kviz, kulinarski šou itd.) i najgledanije svetske serije. TOP kanal ulazi na velika vrata emitovanjem druge sezone serije koja je tokom prošle godine oborila sve rekorde gledanosti u Srbiji – “Ubice mog oc”a, sa prvom epizodom koja će se emitovati 18.12!

Pored “Ubica mog oca”, gledaoci će moći da prate i hit serije kao štu su “Homeland”,”Sons of Anarchy”, “Državni posao”, “Odmori se, zaslužio si”, “Bron”, “Gomorrah”, “Hell on wheels” i mnoga druga iznenađenja. TOP kanal biće emitovan u četiri zemlje regiona: u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji, za početak na SBB-u, Telemachu, Total TV-u i D3i. Dok se kanali ovog tipa u svetu dodatno naplaćuju, platforme na kojima će da krene su omogućile da se TOP kanal nađe već u osnovnoj ponudi.

Zašto serije sa nacionalnih prelaze na tematske kablovske kanale?

– Prelazak je logičan. Nacionalni kanali imaju kvalitetan program za širu publiku, ali prostor koji imaju moraju da dele na različite sadržaje. Sa druge strane kablovski kanali jednu vrstu sadržaja mogu da puštaju 24h, pa korisnici dobijaju sve vreme program koji vole, uz mnogo veći i kvalitetniji izbor – rekla je Aleksandra Subotić, direktor United Medie i dodala: -Na primer, svi ljubitelji sporta su svesni koliko je sporta došlo u region sa Sport Klubom. SK se pozicionirao kao mesto najaktuelnijeg i nakvalitetnijeg sportskog sadržaja, na kom će se od sledeće godine prenositi čak i kvalifikacioni mečevi za Evropsko prvenstvo, Mundijal, Ligu nacija i sam Euro.

Za potrebe TOP kanala United Media će sarađivati sa različitim produkcijama, ali posebno ističe i da je pri kraju regionalni konkurs, raspisan u maju ove godine, za scenarie domaćih serija, sa ciljem pokretanja sopstvene originalne produkcije.

Foto: Promo

 

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.