FK Barselona i Viber uvode izbor igrača meča


FK Barcelona predstavlja svoj zvanični čet bot na VIberu, i time pruža njenim navijačima širom sveta način da se redovno informišu, aktivno prate klub i učestvuju u izboru “ViberBarsa igrača meča”. Ova novina se uvodi tek nekoliko nedelja posle predstavljanja zvaničnog klupskog paketa Viber stikera i javnog naloga – koji danas prati preko 4.4 miliona njenih poklonika na ovom zvaničnom kanalu komunikacije FK Barselone.

“BarsaViber igrač meča” aktivnosti u čet botu omogućiće navijačima kluba da izraze svoje uzbuđenje pred meč, prognoziraju ishod meča, glasaju za najboljeg igrača susreta i ocene nastup tima – iz meča u meč.

Da bi stvari bile zanimljivije, samo šestorica fudbalera kluba će moći da postanu kandidati za “BarsaViber igrača meča” na svakoj utakmici – na osnovu prikaza jedne od najvećih svetskih kompanija za obradu sportskih podataka – Opta, koja će pružiti momentalnu analizu nastupa igrača – i samo oni igrači koji budu prevazišli svoje prosečne rezultate mogu postati kandidati za ovu titulu.

Fudbaler koji bude osvojio najviše glasova u izboru za “BarsaViber igrača meča” – na kraju sezone će biti počasno imenovan za “BarsaViber igrača godine” od strane kompanije Rakuten Viber.

Učestvovanjem u aktivnostima Barsinog Viber čet bota, i navijači će biti u mogućnosti da se takmiče za titulu “BarsaViber navijač godine” – što će im omogućiti da osvoje VIP posetu stadionu Kamp Nou, uz priliku da lično upoznaju Barsine superzvezde. Od pobednika će se očekivati da bude najprecizniji od svih Barseloninih pratilaca u procenama koje od njega bude tražio čet bot – uključujući rezultate mečeva, izbor za najboljeg igrača meča i procene vrednosti nastupa tima.

Ovo posebno navijačko iskustvo za poklonike FK Barselone nastalo je iz zajedničnih aktivnosti ČetLip, Inskauts i Opte.

– Barsin zvanični Viber čet bot sadrži strast i entuzijazam koji svaki navijač oseća pred meč – bilo da se on nalazi na stadionu ili negde drugde – napominje Đamel Agaua, globalni direktor kompanije Rakuten Viber i dodaje: – Upravo ovo smo zamišljali u nastojanjima da prikažemo naše zajedničke vrednosti sa FK Barselonom: učešće navijača na globalnom nivou putem tehnoloških rešenja, koja će njihovom glasu dati pravu važnost – pored bučnog navijanja u njihovim dnevnim sobama ili drugde.

– Jedan od najvećih izazova u praćenu sporta danas je kako podariti navijačima osećaj da su zaista uključeni u ono što se dešava na sportskom borilištu. Viberov bot pruža posvećenim navijačima mogućnost da, putem Viberove platforme, ne samo osećaju – već i da su svesni koliko su zapravo uključeni u zbivanja na terenu – jer će njihovi glasovi direktno uticati na to ko će osvojiti istaknutu nagradu za igrača godine.  Ovo je pravi podsticaj, izazov i nagrada za sve uključene! – ističe Rasel Stopford, direktor digitalnih komunikacija FK Barselone.

Foto: Promo

 

Trendi

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.