Kampanja FANTA & YASSERSTAIN proglašena za najbolju na SEMPL festivalu

Medijska agencija UM Beograd i Coca-Cola kompanija osvojili su Zlatnu nagradu na 18. SEMPL festivalu medijskih trendova održanom u Portorožu. Internacionalni žiri nagradio je Zlatnom nagradom kampanju Fante u kategoriji Najbolja kampanja na društvenim mrežama.

Izuzetno smo ponosni na osvojenu nagradu i što je stručni žiri prepoznao našu kreativnost, inovativnost kao i fantastične rezultate koje je kampanja ostvarila. Uspeh kampanje je rezultat našeg poznavanja trendova, najbitnijih momenata u životima potrošača kao i pravilnog korišćenja podataka. Ovo je ujedno i ključno za kreiranje uspešne kampanje u današnje vreme kada se mediji i potrošači menjaju na dnevnom nivou. Zahvalni smo i našem dugogodišnjem klijentu, Coca-Cola kompaniji, na ukazanom poverenju i podršci u našim nastojanjima da budemo inovatori koji podižu standarde na tržistima na kojima poslujemo. Ova prestižna nagrada nam daje podstrek da nastavimo da nižemo uspehe – rekla je Dubravka Urošević, Regional Account Director agencije UM Beograd.

Pogledaj video koji je nagrađen.

Foto: Promo

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.