Ko je imao najbolje SNAPCHAT priče u 2016?!

fanta

Svi koji su na Snapchatu lako će odgovoriti na pitanje iz naslova jer je malo onih koji ove godine nisu uživali u stories koje su objavljivane na FantaSRB nalogu. Fanta je ove godine predstavila svoju novu, uvrnutu flašu, ali na jedan sasvim neočekivan način. Koristeći Snapchat i ekipu youtubera sa kojom već sarađuje, Fanta je napravila dijalog sa svojim fanovima na ovoj društvenoj mreži, u kome se glas fanova zaista čuo i bio uvažen.

Naime, Fanta je okupila grupu od šest najpopularnijih youtubera koju su činili: Yasserstain, Srpski tutorijali, Kovalska, Zvoganj, PCAXE i Serbian Lesson Guy, koja je imala specijalan zadatak. Ideja je bila da se iskoristi izgled nove, uvrnute Fanta boce i napravi niz uvrnutih izazova. Nakon što je Yasserstain na svom kanalu objavio da je sezona izazova otvorena, počeli su da pristižu predlozi fanova iz cele zemlje, a na youtuberima je bilo samo da se potrude da budu što kreativniji u ispunjavanju zadataka.

Sigurno ste gledali kako je izgledalo kada je trebalo da glume jedni druge, ili da nacrtaju svoj logo žmureći? Jedan od nama omiljenijih izazova svakako je bila uvrnuta pesma, odnosno kada su youtuberi pevali, repovali i sklapali rime na temu uvrnute flaše. Za slučaj da ste nešto od ovoga propustili, na Youtube i dalje možete pronaći kompilacije pod #uvrnutiizazov.

fanta-1

Kako je vreme prolazilo, Fanta Snapchat se sve više uvećavao i ubrzo je postao najpraćeniji nalog u zemlji. Svaki Snap story imao je u proseku oko 6500 pregleda, a broj FantaSRB pratilaca je porastao za 400 odsto, sa 2000 na 8000. Sve je kulminiralo “Uvrnutim okupljanjem Fanta fanova i youtubera” u Nišu sredinom jula, a od pesme i muzike tresla se cela Niška tvrđava.

Baš zato što je ova kampanja bila toliko primećena i praćena Fanta je dobila brojna priznanja. Našla se među finalistima Weekend Media festivala u Rovinju u kategoriji Digital Mix, a zatim je osvojila prvu nagradu na festivalu KAKTUS za “Best Social Media Campaign“. Nagrade su nastavile da se nižu, te je tako Fanta osvojila Golden Sempler na prestižnom SEMPL festivalu u Sloveniji u kategoriji Best Social Media Campaign. Na nedavno održanoj IABMixx konferenciji u Beogradu, Fanta je takođe bila u fokusu i pored nagrade “Best Brand Awareness Campaign” osvojila i Grand Prix kao najbolja digitalna kampanja u Srbiji u poslednje dve godine.

Foto: Promo

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.