#mtsTeenTalk – Una Ratković: Mladi koriste sve usluge, ali pouzdan, super brzi internet im je na samom vrhu liste prioriteta

Pre pet godina rodila se ideja o konferenciji koja će biti posvećena tinejdžerima i tako je nastao čuveni “Teen Talk”, koji iz godine u godinu pomera granice.

Ove godine se družimo i razmenjujemo ideje, mišljenja, postavljamo pitanja i dajemo odgovore na njih 23. novembra u Domu omladine, u Beogradu. Pokrovitelj konferencije je mts i ponosni smo što ćemo zajedno sa njima pokušati da odgovorimo na mnogobrojna pitanja koja muče današnje tinejdžere.

Konferenciju će otvoriti ministar omladine i sporta, Vanja Udovičić, a tokom dana ćemo razgovarati o različitim temama, među kojima su: obrazovni sistem i dualno obrazovanje, cyber nasilje i njegove posledice, kada i kako preživeti prvi poljubac, vezu, seksualni odnos, ko su hejteri i zašto su danas toliko popularni, zamke bulimije, anoreksije i drugih poremećaja ishrane, kao i o virtuelnom svetu, društvenim mrežama, influenserima…

Na panelu “Doba Internet revolucije” jedna od učesnica biće Una Ratković,koja dolazi ispred kompanije Telekom Srbija.

Koliko su mladi i njihove potrebe uticali na rad operatora i koliko je uopšte značajno danas osluškivati njihove želje i navike?
– Ako govorimo o komunikaciji putem društvenih mreža, Telekom Srbija je u svakodnevnom kontaktu sa mladima putem zvaničnih kanala kompanije na Facebooku, Twitteru , Instagramu i Youtubeu i pažljivo prati sve njihove komentare. Paralelno sa tim Telekom Srbija intenzivno komunicira sa mladima i kroz brojne projekte, pre svega iz domena društveno odgovornog poslovanja. Korisna nam je svaka povratna informacija, jer na ovaj način se najbolje upoznajemo sa njihovim potrebama i trudimo se da im kroz našu ponudu uvek izađemo u susret. Za svaku kompaniju je od ključne važnosti da uskladi svoju ponudu sa potrebama i interesovanjima korisnika.

Gde mladi najviše vremena provode na internetu? Da li je i dalje u samom vrhu Facebook ili mu je Instagram uzdrmao mesto?
– Mladi često u šali kažu da koriste onu društvenu mrežu koju njihovi roditelji i rođaci još uvek nisu otkrili. Čim osete da je neka mreža postala pretesno mesto za njihove teme, novije generacije vrše tranziciju i virtuelno se okupljaju na nekoj drugoj platformi. Instagram je popularan kod mlađe populacije, ali ne treba zanemariti ni YouTube, drugi “pretraživač” na svetu po popularnosti.

Koliko mladi koriste SMS i pozive? Da li se današnja komunikacija prebacila kompletno na internet?
– Kao što je to slučaj sa pojavom bilo kojeg novog masovnog medija kroz istoriju, kada njihov prethodnik nije bio ni potisnut ni prevaziđen, tako u današnje vreme ni internet, u pogledu telekomunikacija, nije u potpunosti potisnuo klasične razgovore i SMS. Mladi koriste sve usluge, ali pouzdan, super brzi internet im je definitivno na samom vrhu liste prioriteta. Činjenica je i da mladi, za razliku od nas, odrastaju u doba internet revolucije, kada optička mreža ima veliku propusnu moć i omogućava istovremeno povezivanje laptopa, telefona, tableta, game konzole i drugih naprednih uređaja na internet. Danas je tehnologija napredovala do neslućenih razmera, tako da ono za šta je nama na internetu bilo potrebno dva do tri sata, danas je mladima dostupno za neverovatnih nekoliko sekundi.

Ukoliko i ti želiš da budeš deo publike, da aktivno učestvuješ u panelima, prijavi se na mail ivana.petrovic@color.rs.

Za više informacija posetite stranicu: www.color.rs/teentalk2017/

Foto: Privatma arhiva

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.