Sitnice su sreća

Prošetaj 3x nedeljno kako bi znatno povećao svoj nivo seratonina, energiju i postigao veći fokus. Šetaj sa prijateljem ili sam, ali nemoj biti na mobilnom telefonu sve vreme. Primeti stvari koje te okružuju u sadašnjem trenutku, ne razmišljaj o obavezama i planovima. Toliko se fokusiramo na budućnost da smo potpuni zaboravili šta znači živeti u sadašnjosti.

Učini 5 lepih gestova nedeljno. Uvek u torbi imaj neke bombone ili čokoladice koje ćeš dati deci koja prose na ulici. Verujemo da ih to nekada oraspoloži više nego novac, jer to svakako nisu očekivali.

Zapiši 5 stvari na kojima si zahvalan ove nedelje. To može biti ukusan obrok, poruka od prijatelja, uspešan dan, udoban krevet, struja i voda…stvari za koje misliš da ne utiču na tvoju sreću. Ne uzimaj “sitnice” zdravo za gotovo.

Pomaganje nekome u nevolji i osmeh na licu deteta kome smo posvetili pažnje igrajući se s njim u domu su trenuci koji nas spuštaju na zemlju i podsećaju šta je zaista bitno.

Vodi dnevnik 20 minuta dnevno o stvarima koje su se desile tog dana ili o kojima si razmišljao. Videćeš tako šta možeš da uradiš da poboljšaš ono sa čime nisi zadovoljan. Zapisuj svoje planove, ciljeve i želje za naredni dan. Ako se osećaš tužno, zapiši liste stvari, ljudi, jela, destinacije koje volim. Piši o stvarima koje želiš da uradiš za vreme života, o hrani koju želiš da probaš, životinjama koje želiš da vidim i zagrliš i mestima koja želiš da posetiš.

Samo 5 minuta meditacije dnevno je potrebno da tvoj dan i život dobiju potpuno drugi smisao. Počni da koristiš Calm i HeadSpace aplikacije. HeadSpace ima svoj Take10 program za početnike, skini aplikaciju i besplatno uroni u čari meditacije. Lezi u krevet, stavi sluške, opusti se i radi ono što ti Andy iz appa kaže da radiš.

Foto: Guliver Thinkstock

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.