Tinejdžeri obožavaju novu društvenu mrežu

Tim koji je početkom 2015. godine aplikacijom Meerkat pokrenuo trend video prenosa uživo na društvenim mrežama, ima novu hit aplikaciju koja bi, barem kada je reč o tinejdžerima, mogla da predstavlja opasnu konkurenciju Facebooku i Snapchatu.

Houseparty je aplikacija za video razgovore više korisnika, koja je postala toliko popularna, da u Facebooku rade na njenoj kopiji, a ove jeseni mogli bismo da dobijemo aplikaciju Bonefire sa sličnim opcijama.

Iako broj korisnika Housepartyja nije veliki u poređenju sa Snapchatom i pogotovo Facebookom i koristi je oko 20 miliona pretežno tinejdžera, uz ovu aplikaciju korisnici provode mnogo vremena. Poređenja radi, dok korisnici Snapchata na ovoj aplikaciji prosečno dnevno provode oko 30 minuta, a na Facebooku, Instagramu i Messengeru oko 50 minuta, prosečno vreme korištenja Housepartyja je 51 minut.

Zuckerberg ovaj tip aplikacije smatra zanimljivim jer obuhvata dva velika trenda na društvenim mrežama – videorazgovore i povezivanje grupe prijatelja.

Zanimljivo, za razliku od Instagrama i Snapchata, u javnosti se nisu pojavile informacije o tome kako je Facebook zainteresovan za kupovinu ove aplikacije, već su se odmah odlučili da razvijaju konkurentske aplikacije.

Sima Sistani, jedna od osnivačica Houspartyja, kaže da mladi vole njihovu aplikaciju jer na njoj mogu biti ono što jesu, a ne neka ulepšana i filtrirana, odnosno lažna verzija za javnost, za razliku od Facebooka na kojem veliki broj korisnika objavljuje statuse i fotografije samo da impresionira prijatelje i pokaže se u drugačijem svetlu.

Videćemo da li će broj korisnika ove aplikacije rasti i da li će ona uticati na Bonefire, koji Facebook uskoro predstavlja.

Izvor: B92

Foto: Guliver Thinkstock

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.