Demi Lovato sarađuje sa Deichmannom, uskoro stiže njena prva kolekcija obuće

Američka zvezda Demi Lovato novo je modno lice najvećeg evropskog trgovca obuće na veliko Deichmann. Prva vlastita kolekcija mlade pevačice pod nazivom “Kapsula” od avgusta 2018. će biti dostupna u poslovnicama Deichmanna.

Prateća kampanja pod nazivom #shoefame počinje početkom septembra.

U modele nove kolekcije jesen/zima ubrajaju se vrhunske trendovske teme poput Sockbootsa, stilskih Ugly patika, glomaznih zimskih čizama, cipela s platformama na ve, elegantnih cipela s visokim potpeticama, ženstvenih čizama kao i gležnjača. Detalji poput kopči, ukrasno kamenje, svetlucave palete i čipke daju modelima pravi duh savremenosti.

Kampanju je organizirao fotograf Dennis Leupold, a za režiju TV-a spota u stilu mužičkog videa bio je zadužen Jonas Akerlund. U njemu Demi Lovato oslobađa svoje plesače iz velikih staklenih kockica, a na kraju pleše zajedno s njima. Naravno, kolekcija obuće je u samom centru pažnje.

Tokom turneje “Tell Me You Love Me” Demi Lovato se u Kelnu sastala s Heinrichom Deichmannom, predsednikom Upravnog odbora kompanije.

“Istinski se radujem predstavljanju svoje kolekcije koju sam stvorila zajedno s Deichmannom. Bilo je zabavno i s nestrpljenjem očekujem odraz vlastitog modnog stila za mlade”, dodaje Demi.

Heinrich Deichmann naglašava da Demi Lovato ne samo da je stvorila vlastitu kolekciju, nego je i modno lice mladih u Deichmannu.

Foto: Cover Images/ WENN.com

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.