Hardwell odgovarao na pitanja HEJ! ekipe

Imao je četrnaest godina kada je zahvaljujući svojim uzorima shvatio da san o di-džejingu nije nedostižan. Od početka je bio svestan da uvek mora imati na umu šta je to što zaista želi da postigne i trudio se da svaku prepreku posmatra kao mogućnost za razvoj…

Da li si bio u klubu kada si shvatio da želiš da budeš DJ ili je motivacija ipak potekla iz nekog drugog ugla?

Nisam bio u klubu! Konstantno su me inspirisali DJ-ovi poput Tiesta, Armina Van Buurena i Chuckieja, zato što su oni zaista uspeli da izgrade sopstvene stilove. Takođe, oni su razlog zbog čega se di-džejing danas posmatra kao nešto najbolje na svetu, čak bolje i od toga da si rok zvezda! Smatram da me je to što sam ih pratio na TV-u i slušao njihove pesme na radiju nateralo da verujem da san ipak nije nedostižan. Počeo sam da se bavim ovim poslom kada mi je bilo četrnaest godina.

Po tvom mišljenju, koje greške većina novih DJ-ova pravi?

Tehničke stvari poput prebrzog menjanja tempa ili izvođenja neorganizovanog seta – menjanje žanrova previše grubo i brzo umesto korišćenja gradacije – to su greške koji mnogi mladi DJ-ovi prave, ali i mi smo ih pravili u početku. Od velike je važnosti shvatiti da su put, rani počeci u klubovima i greške veliki deo tvoje buduće verzije, tako da bi ih trebalo posmatrati kao mogućnosti za razvoj.

Šta misliš o muzici koja se danas izbacuje i da li bi voleo da si ti imao priliku da snimiš jednu od pesama koje su izašle tokom proteklih nekoliko meseci?

Toliko dobrih pop pesama je izašlo koje bih voleo da sam ja mogao da snimim, ali onda završni produkt ne bi bio „Hardwell”! Trenutno mi se dopada singl „Wild Thoughts” od Rihanne i DJ Khaleda, ali pesme koje bih voleo da sam ja napravio su klasici poput „Out of the Blue”, Ferryja Corstensa. Ta mi je jedna od omiljenih.
Ukoliko bi morao da izabereš jednu muzičku godinu u kojoj bi ostao „zaglavljen”, koju bi izabrao i zašto?

Šta nam je još otkrio Hardwell i koju poruku ima za publkiku Exit festivala pročitajte u novom broju HEJ!-a koji je u prodaji!

Priredila: Milica Stanojević

Foto: Promo

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.