Jana Dačović i HEJ! vam poklanjaju parfeme!

Jana Dačović : “Uživala sam u kreiranju parfema”

Vest da stiže linija parfema sa potpisom Jane Dačović oduševila je fanove u regionu, a HEJ! donosi priču o tome kako su nastali parfemi i kakvi su joj planovi u beauty industriji.

Da li si dugo imala ideju o potencijalnom lansiranju svojih parfema?
Oduvek sam bila zaljubljenik u šminku i kozmetiku, te sam razmišljala kako bi to bilo imati svoj brend. Ideja je bila prisutna, ali nikada nisam ni sanjala da se tako nešto može baš meni desiti. Međutim, pre gotovo godinu dana, sastala sam se sa divnim ljudima koji se bave proizvodnjom mnogih proizvoda, kao i marketingom i od tada je ideja prerasla u nešto više!

Pretpostavljamo da je teško izabrati, ali koji od tri predstavljena parfema ti se najviše dopada?
Zaista je teško odabrati samo jedan, svaki je kreiran po mom ukusu i teško mi je da ih odvojim. Na početku mi se možda miris parfema „Favorite” najviše dopadao, ali od kada su izašli, neprestalno koristim „Four”… Možda sve zavisi i od raspoloženja, kako se osećam tog dana, takav parfem biram!

Koliko si bila uključena u proces kombinovanja mirisa za svaku od tri bočice? Kako je to iskustvo izgledalo?
Proces je zaista komplikovan i dok se nisam upustila u sve ovo, nisam ni sanjala da za jedan parfem treba toliko posla i vremena. Pre svega sam ljudima koji su bili zaduženi za proizvodnju rekla da želim da parfemi budu slatki, sveži i sa dosta vanile! Nakon toga, kreirano je 20 mirisa po tom opisu, a od tih 20, teškom mukom sam izabrala top tri.

Kako si odabrala imena za parfeme?
Naziv svakog parfema ima objašnjenje. „Four” predstavlja četiri godine mog YouTube kanala, koje smo nedavno prešli, „Favorite”, kako mu sam naziv govori, predstavlja činjenicu da mi je njegovo pakovanje omiljeno, a u trenutku kada je ime smišljano, bio mi je ubedljivo i omiljeni miris! „Bloom” predstavlja taj cvetni i svež momenat u mirisnim notama tog parfema.

Kakvi su dosadašnji komentari fanova o parfemima? Izdvaja li se posebno neki od tri dostupna mirisa?
Bila sam presrećna kada sam videla reakcije s obzirom na to da su gotovo sve bile pozitivne. Pokušavam da se setim, i ne mogu da pomislim ni na jedan negativan komentar! Mnogo sam srećna i zahvalna zbog svega toga. Utisci su podeljeni, ali sam na promociji zapazila da se „Four” najviše prodaje. Videćemo kako će biti dalje.

Postoji li razlog zbog čega si odlučila da istovremeno lansiraš čak tri različite mirisne note?
Svi smo drugačiji, imamo različiti ukus, te smatram da jedan parfem ne može baš svima da se svidi. Želela sam da ispoštujem što više pratilaca, a to sam postigla kreiranjem tri različite note. Sada postoji ponešto za svakoga!

Mnoge svetske blogerke od kreiranja parfema kasnije pređu i na mirišljave kupke, kreme… Hoće li to biti slučaj i sa tobom?
Volela bih da ovo preraste u nešto mnogo veće, pošto sam uživala u kreiranju proizvoda i celom tom procesu. Nikada ne znamo šta nam budućnost donosi, ali svakako da razmišljam u tom smeru!

Ukoliko se naše čitateljke budu dvoumile pri odabiru mirisa od ponuđenih tri, koji savet bi im uputila?
Moj savet jeste da u drogerijama isprobaju testere, prošetaju jedan krug i zatim vide koja nota im najviše odgovara. Svi parfemi se ponašaju različito na koži i svima drugačije stoje. Koji god da izaberu, verujem da neće pogrešiti!

Danas u saradji sa Janom za vas imamo tri parfema! 

Kako bi konkurisali za ovu nagradu napiši nam zašto baš ti zaslužuješ nagradu i obavezno naznači koji bi od tri parfema volela da osvojiš.

Odgovore šaljite na mail hej@color.rs i OBAVEZNO napišite svoje podatke (ime, prezime, adresu, grad i kontakt telefon), kao i godinu rođenja. Ako ne napišete sve podatke koji se traže od vas automatski sami sebe izbacujete iz konkurencije za osvajanje nagrade! Dobitnike ćemo objaviti u utorak, 4. septembra na našoj FB strani.

Foto: Promo

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.