Ko je Angelababy?

Angelababy, najpoznatija je kineska glumica sadašnjice, a njena slava može se uporediti s popularnošću Kim Kardašijan. Mlada azijska superzvezda ima preko 60 miliona pratilaca na Weibo, kineskoj društvenoj mreži, kao i 5.6 miliona na Instagramu!

Angela Yeung Wing, kako je pravo ime kineske zvezde izvanredne ličnosti, postala je novi ambasador brenda TAG Heuer.

Dakle, još jedna snažna i harizmatična ličnost se pridružila porodici TAG Heuer predstavljajući na najbolji mogući način oličenje motoa #DontCrackUnderPressure.

Ukoliko krstarite društvenim mrežama, primetićete da je najčešći tag koji se vezuje uz njeno ime “Beautiful”. Ona upravo to i jeste lepa, pozitivna i puna energije.

Iako se mnogi pitaju da li je njena lepota stvarna ili posledica estetskih zahvata, ona je rezultat njene unutrašnje lepote i gracioznosti, ali i mešanih gena. Otac joj je polu Kinez, polu Nemac, a majka Kineskinja.

“Ljudi živite za snove. Imate samo jedan život da ostvarite ono što želite i težite ka tome!” To je njen moto, rečenica koja je oličenje njene posvećenosti, mudrosti i smelosti.

Iako izgleda krhko na novim reklamama za TAG Heuer, noseći novi Aquaracer Lady model, njen pogled je snažan i moćan. Upravo to je ona, osoba koja odoleva pritisku šoubiza, demonstrira lepotu, ima besprekoran šarm i moć da upravlja svojim snovima.

Angelababy ne prestaje da juri svoje snove, uporna i istrajna u svemu.“Multi-role” je još jedan tag za nju, što nije čudo, jer ona je talentovana u mnogim sferama umetnosti.

Karijeru je otpočela kao model, naporno radeći u želji da se ostvari kao glumica.  Sa samo 14 godina potpisala je ugovor za Style International Management agenciju kada je za umetničko ime izabrala upravo Angelbaby. Ubrzo po potpisivanju Anđela je snimala editorijal za editorijalom, ali u sam vrh popularnosti ju je lansirao sajt Tweet Love Story, društvena platforma koja pruža priliku obožavaocima da tvituju i pričaju sa svojim idolima.

Trud se isplatio, postala je poznata. Ono što joj je pomoglo u karijeri i osvajanju veće popularnosti svakako je njena želja da razbije percepciju o njoj samoj, koju je publika stekla kroz mnoge emisije.

Njeno venčanje 2015. godine za glumca Huang Ksjaominga i slavlje kojem su prisustvovale mnoge VIP zvanice sveta koštalo je prema procenama između 30 i 40 miliona dolara i proglašeno je za svadbu veka u Kini. Njena Dior venčanica trebala je pet meseci za izradu, a samo burma koštala je 1.5 miliona dolara.

Investirala je novac u nekoliko biznis sfera, osnovala je svoj kapitalni fond AB Capital, a sa kolegom glumcem Tony Chan Kwok-fai poseduje Baby Café u Hong Kongu. Vlasnica je i prodavnice lifestyle proizvoda i kozmetičkog salona, a magazin Forbes ju je 2016. godine stavio na listu 30 Under 30, što je spisak 30 osoba koje su zapanjujuće bogate, a imaju manje od 30 godina.

Dok je u svakodnevnom životu, ona supruga i majka, što znači još više odgovornosti, prebacujući se iz uloge u ulogu, Angelababy istražuje potencijale upuštajući se u nepoznate izazove, pomera granice, pokazujući veliku unutrašnju snagu što se savršeno poklapa u TAG Heuer filozofiju.

Foto: TAG Heuer

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.