Modna ikona generacije Z: Cardi B novo lice poznatog svetskog brenda

Cardi B, popularna hip hoperka, sa najviše pesama na dve Billboard liste, albumom “Invasion of Privacy” oborila je čak dva Ginisova rekorda i tako sa trona sklonila veliku Beyonce. Svetska senzacija iznova prkosi pravilima i očekivanjima fanova, kako na ličnom planu, tako i svojom muzikom, a nedavno je objavila saradnju sa sportskim brendom Reebok.

Stav ove dvadesetšestogodišnjakinje sa lakoćom se uklopio u filozofiju sportskog brenda koji podržava hrabre pojedince spremne na rizik. Kao ikona stila i pop kulture, a iznad svega neustrašiva ličnost, reperka razbija sve kalupe u koje se poznati uklapaju, a na vrh popularnosti dospela je birajući uvek sama svoj put. Cardi je u januaru ove godine u spotu za pesmu “Finesse”, koji je snimljen u duhu devedesetih, nosila baš jedan Reebok model patika, dok se dvojac sada udružio pozivajući fanove da budu odvažni, prkose očekivanjima i diktiraju trendove. Upravo zato odabrala je i čuvenu siluetu Aztrek, koja savršeno opisuje njen karakter.

Povratkom modela Aztrek iz poslednje decenije prošlog veka, Reebok vraća na modnu scenu i ulice svetskih metropola razigrane boje i futuristički dizajn, ali i inovativnost i funkcionalnost. Sa kultnom Hexalite tehnologijom i asimetričnim ojačanjima u đonu, Aztrek ostaje veran svom nasleđu, baš kao što Cardi B, dosledna samo sopstvenim pravilima igre, iz dana u dan pomera granice i usmerava modne trendove.

Foto: Reebok press

 

Šta ti misliš o ovoj temi? Ostavi svoj komentar!

Tvoja adresa neće biti objavljena.