Navukli ste se na Urban Decay? Uskoro ćete moći da nađete sve ono što obožavate na jednom mestu. Poznati kozmetički brend Urban Decay najavljuje svoj dolazak u Srbiju, ekskluzivno u Sephoru. U ponudi će se naći svi njihovi najnoviji proizvodi – od baršunasto nežnih senki (uključujući neke od najprodavanijih paleta) i kremastih, “opakih” karmina do proizvoda lagane teksture i sprejeva za završni izgled i fiksiranje, kako bi šminka trajala ceo dan.
Urban Decay je nastao sredinom devedestih kada su roze, crvena i bež boja zavladale kozmetičkim tržištem, a oni koji su želeli ljubičaste ili zelene nokte, morali su da koriste čudna rešenja poput markera. Suočena sa tim, Sandy Lerner (suosnivačica kompanije Cisco Systems) donela je hrabru odluku: ako velike kozmetičke industrije nisu mogle da zadovolje njen alternativni ukus kada je šminka u pitanju, zadovoljiće ga ona sama.
Igrom sudbine, njen poslovni menadžer David Soward ju je upoznao sa koleginicom vizionarkom Wende Zomnir, kreativnom poslovnom ženaom i zaljubljenikom u šminku gotovo od rođenja. Wende je takođe prepoznala nedostatke u paleti boja i rešila da napravi promene. Na popodnevnoj kafi, sklopile su pakt koji je doveo do mešanja odmetničkih boja lakova u bungalovu u mestu Laguna Beach. Sandy, David i Wende pokrenuli su Urban Decay u januaru 1996. godine s linijom od 10 karmina i 12 lakova za nokte. Inspirisani izbledelim kulisama gradskog krajolika, osmislile su nesvakidašnje nazive kao šta su Smog, Rust, Oil Slick i Acid Rain . Prvi oglas u novinama nosio je pitanje “Da li vam se povraća od roze boje?”, podstičući revoluciju u industriji šminke.
Foto: Print screen/Instagram/Urban Decay Cosmetics